Telemarketer wykonuje w ciągu miesiąca ok. 1500 rozmów do nowych klientów.Handlowiec ok. 400 – co i tak jest dobrym wynikiem, bo to 20 rozmów dziennie, a na tyle pozwalają sobie tylko najlepsi.

Jest to jeden z głównych powodów, dla których małe i średnie firmy coraz częściej sięgają po kanał telefoniczny – chcą zwiększyć sprzedaż w swoich firmach, nie obciążając koniecznością dzwonienia na zimno swoich aktualnych handlowców.

Oni z resztą często są bardzo oporni aby takie rozmowy wykonywać, wolą czekać aż klient sam napisze, zadzwoni, zapuka do drzwi 🙂

Telemarketing może znacząco przyspieszyć rozwój Twojej firmy i dostarczyć Ci wartościowych leadów, spotkań lub sprzedać Twój produkt.

Na rynku aż roi się od firm call center i trudno na pierwszy rzut oka ocenić, z którą z nich nasz biznes urośnie, a która tylko weźmie nasze pieniądze i spali nam temat.

W tym nagraniu wymieniam 7 najważniejszych elementów, na które należy zwrócić uwagę, przy podejmowaniu decyzji o wyborze call center do współpracy.

Zapraszam do oglądania 🙂

Jeśli uważasz ten temat za wartościowy, poleć go dalej lub oznacz w komentarzu kogoś, komu może się przydać. Dziękuję 🙂

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak sprzedawać przez telefon, odbierz bezpłatny poradnik „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej„: http://karolfron.pl/poradnik


Karol Froń
Karol Froń

Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, a do dziś aktywnie sprzedaje przez telefon m.in swoje szkolenia i produkty. Jego mottem jest „Do odważnych świat należy” i tego uczy na swoich szkoleniach, webinarach, a także licznych występach na konferencjach w roli prelegenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published.